Menu Sluiten

FOCWA Magazine maart 2020

Niet iedere schadehersteller heeft het budget en de capaciteit om grote banners te laten maken, Oscarwaardige bedrijfsvideo’s op te nemen en wekelijks een uitgebreide nieuwsbrief te versturen. Gelukkig kunt u uw marketing ook iets laagdrempeliger aanpakken.

Als u net start met (online) marketing, hoeven uw uitingen heus niet (meteen) van het allerhoogste niveau te zijn. Kijk daarom eerst eens binnen uw eigen organisatie of kennissenkring
of er iemand is die affiniteit heeft met marketing en het leuk vindt om daarmee aan de slag te
gaan. Een stagiair of afstudeerstudent is ook een mogelijkheid. Marco Klunder van Orange Schade nam bijvoorbeeld vijf studenten aan die een praktijkopdracht zochten voor hun hbo-opleiding. “We wilden onze website en online marketing naar een hoger niveau brengen. Jonge mensen kijken heel anders naar de online wereld dan dat onze conservatieve schadeherstelbranche doet, merkte ik
direct. De studenten hebben een prachtige website voor ons gebouwd die slimme elementen bevat waar wij nooit aan zouden hebben gedacht. Het kostte niet veel, maar heeft me wel veel opgeleverd. Het aantal bezoekers van de website is met driehonderd procent gestegen!”

Lees hier het volledige artikel

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.