Menu Sluiten

Stappenplan bij autoschade

Bij schade aan uw voertuig kan het soms lastig zijn om precies te weten wat je nu moet doen. Wij bij Orange Schade begrijpen dat en hebben daarom een handig stappenplan opgesteld.

1.     Bij persoonlijk letsel of twijfel over de schuldvraag, bel 0900-8844 of 112 (bij spoed)

2.     Vul ter plekke samen met eventuele andere betrokken het Europees Schadeformulier in. 

3.     Meld de autoschade altijd direct bij uw lease- of verzekeringsmaatschappij. Geef aan dat u uw schade wilt laten herstellen bij Orange Schade. U kunt contact met ons opnemen via 010-4344457 (Vlaardingen) of 010-4161505 (Hoogvliet) en maak een afspraak om de schade te beoordelen door onze specialisten. Ook kunt u ons online schadeformulier invullen om een afspraak te maken of bij Orange Schade langskomen zonder afspraak. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. 

Neem bij uw intake en afspraak het volgende mee: uw kentekenbewijs (groene kaart) en uw rijbewijs.

4.     Wij ontzorgen u door het schaderapport naar uw verzekeraar te sturen en handelen alles verder voor u af.

5.     Maak een afspraak bij Orange Schade om uw auto te herstellen. 

6.     Orange Schade biedt u kosteloos vervangend vervoer en indien nodig kunt u gebruik maken van de haal- en brengservice

7.     Wij nemen contact met u op wanneer de auto volledig hersteld is.

Stappenplan bij autoschade

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

BELANGRIJKE MEDEDELING CORONAVIRUS MAATREGELEN. 

Orange Schade heeft diverse maatregelen genomen om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Zo hebben wij extra hygienemaatregelen genomen, schudden wij geen handen en nemen wij gepaste afstand (1,5 meter) volgens de RIVM richtlijnen.

Veel gestelde vragen:

Ik heb een afspraak gepland staan. Kan ik langskomen?

– U bent van harte welkom om uw auto te brengen. Op verzoek kunnen wij u ook een haal- en breng service aanbieden zodat u nu niet naar onze vestiging hoeft te komen. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.

– Wij vragen u om uw sleutel op de balie neer te leggen.

– Wij houden u uiteraard telefonisch op de hoogte van de werkzaamheden aan uw auto.

Hoe kan ik Orange Schade bereiken?

Onze klantenservice is iedere werkdag via de gebruikelijke kanalen bereikbaar:

1. Telefonisch via 085-400 00 52

2. E-mail: info@orangeschade.nl

3. Contactformulieren op onze website

4. Ons Facebook, Instagram of LinkedIn social media kanaal