Stappenplan
A. Tijdens en net na de schadegebeurtenis
- 1. Breng uzelf en anderen in veiligheid. Bel bij persoonlijk letsel 112 voor een ambulance. Bestaat er twijfel over de schuldvraag? Neem dan contact op met de politie.
- 2. Vul ter plekke samen met eventuele andere betrokkenen het Europees Schadeformulier in.
- 3. Meld de autoschade altijd binnen 24 uur bij uw lease- of verzekeringsmaatschappij. Geef aan dat u uw schade wilt laten herstellen bij Orange Schade
- 4. Neem contact op met één van de Orange Schade vestigingen bij u in de buurt (Vlaardingen : 010-434 44 57, Hoogvliet: 010-4161505). Wij helpen u graag, zeker op zo’n vervelend moment.
B. Vóór het herstel
- 5. Maak een afspraak voor schade beoordeling door de specialisten van Orange Schade. Neemt u bij de afspraak alstublieft uw kentekenbewijs deel I en II mee, uw groene kaart en uw rijbewijs.
- 6. Wij zenden een schaderapport naar uw verzekeraar. Die kan bepalen dat er een expert namens de verzekering de schade beoordeelt. Dat handelen wij voor u af.
C. Het schadeherstel zelf
- 7. U maakt een afspraak voor herstel. Dit kan telefonisch via 010-434 44 57.
- 8. Wij maken een planning en bestellen onderdelen
- 9. We bieden u kosteloos vervangend vervoer en indien nodig kunt u gebruik maken van de haal en breng Service.
- 10. Wij nemen contact met u op als de auto gereed is.